Välkommen tillbaka till våran blogg.

Hej Hej Bloggen..
Tänkte nu börja blogga igen och varför jag inte skrivit är bara för att jag fött barnet nu som jag skrev om förut.
Ha varigt så mycket omständigheter med typ hovrätt och sånt ba för att inte jag ville ha egen vårnad.
Fatta inte hur fan Anton(pappan till barnet) kan utsätta mig för sånt här.

Visst va kanske dumt att föda barnet endast för att inte tappa kontakten med honom men asså, det är faktiskt hans fel för att han knullade med mig. Jävla idiot. Sen så säger han till hövrätten att jag ska ha ensam vårdnad för att han inte ville.

Men asså åååååh, klart han ville ha barn ofta man knullar annars? Det är ju som meningen.
Läs bibeln för fan sa bara jag då..

Det blev en kille som jag döpte efter pappan, Anton då..
Tyckte namnet passade bra just för att jag ska bli påmind om min förra pojkvän Anton alltså pappan till Anton.
Brukar kalla honom mini-Anton. Sååå söt!!!

Lägger upp bilder på honom senare.
Ska se vem vill bli miljardär nu.

pussar och kramar från mamma Jossan

Lämna lite skit efter dig
Postat av: malin eriksson

Asså va fan jossan... pratade med anton igår och du ger ju inte ens barnet mat eller byter blöja. vadfan är det merej?????

2011-12-16 @ 18:21:01
Postat av: Mojsan

SLUTA LÄMNA MASSA JÄVLA SKIT PÅ MIN BLOGG.

VILL INTE LÄSA OM DIG OCH DITT MISSFOSTER TILL BARN



SCHAS FÖR FAN

2011-12-16 @ 18:22:51
URL: http://litenmenstor.blogspot.de
Postat av: Bekant

Du skämmer ut dig!

2011-12-16 @ 18:50:30
Postat av: Kristina

åå gumman jag är så glad att du behöll barnet.. Vi ska klara de där, vi fixar allt <3 lövely 4ever puss

2011-12-17 @ 17:56:00
Postat av: amandautanö

Hej, fin blogg. Kolla gärna in min!

2011-12-17 @ 21:31:59
URL: http://aman.blogg.se/
Postat av: sara

sluta kommentera min blogg

2011-12-20 @ 19:20:00
URL: http://sarasderlund.blogg.se/

Kommentera skiten här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0