:)

HEJHEJ JOSEFINE HÄR.

imårse hade jag skola och shit va drygt asså.
Läraren spydde dessutom på en elev och usch allt blev kaos.
Menmen jag gick bara därifrån inte direkt så man dör av lite spya ellerhur..........


annars så ska jag på dejt ikväll shiiiit nervös. ska på värsta fin resturangen och jag som inte kan skära kött hur ska detta gå. jag skär inte, jag håller i köttet med kniven och drar med gaffeln. asså jag drar sönder köttet.

jag fundera på att bli vegoterian ha hört att vissa storbloggare är det så då måste man ju hänga med i svängarna.



Yyeyeyey, mjaaau heheheheh!
jag ska göra mig i ordning nu tills ikväll ska ha min super dyra klänning som kommer från USA som jag fått av min  mamma eller så kanske jag tar min suuuper snygga och andra svindyra klänning från america som jag också fått av mamma.



vi hörs sen skriver mer sen hur det gick, PUSSPUSS
ÄLSKAR ER LÄSARE


Lämna lite skit efter dig
Postat av: annika

jag älskar eran blogg!! :D

2009-10-14 @ 14:22:49
URL: http://anika.blogg.se/
Postat av: linn

HAHA de där med köttet så gör jag med :P:P:P:P:P

men skulle vi träffas imorrn??? ring mig

2009-10-14 @ 14:27:04
Postat av: HANNAH

hahaha säger hon som har hello kitty design hahahah! Hur gammal är du sötnos? :)

2009-10-14 @ 14:32:38
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: HANNAH

hm.. ? :P alltså du är ju bara för söt

2009-10-14 @ 14:39:21
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera skiten här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0