VÄLKOMMEN TILL DE NYA STORBLOGGARNA

Hey här kommer Josefine och Caroline sveriges nya storbloggare, så släng er i väggen alla ni blonda fjollbloggare ;)
Bloggen skapades precis och kommer växa som ogräs, SO FUCKING YEAH! om ni har åsikter om våran design kan ni antingen hjälpa oss eller hålla käften!
Vi kommer att skriva om precis allt, killar, sex, mat,fest ja allt du kan drömma om att få veta ;) Vi är två öppna tjejer som kommer bli älskad och ej hatad av alla :)


Redan nu första natten bloggen är öppen tänker vi börja med en frågestund, NI frågar och  VI svarar på precis allt ;)

nu börjar klockan bli mycket så vi återkommer imorgon med mycke nya smaskiga inlägg.


Lämna lite skit efter dig
Postat av: Jenny

hahah faaaan va bra. ÄG UT ALLA

2009-10-14 @ 02:51:07
Postat av: isabella

om jag har fattat de hela rätt är ni två tjejer, right?en fråga till frågestunden..hur gamla är ni?

2009-10-14 @ 02:59:28
Postat av: albin lövstedt

äntligen en blogg med stake, hoppas man slipper läsa massa inlägg om naglar å skit.

fortsätt ni så bli ni min favorit ;)



2009-10-14 @ 03:19:07
Postat av: CARRO

2009-10-14 @ 03:30:21
URL: http://WW.CARRO.SE
Postat av: CARRO

Oj sorry råka skicka innan jag skrivit klart. men va fan är detta? ska ni försöka likna alla andra fjotisbloggare? väx upp för fan!

2009-10-14 @ 03:31:26
URL: http://WW.CARRO.SE
Postat av: JENNIE

Vad tycker ni om min blogg? ;)

2009-10-14 @ 22:19:39
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera skiten här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0